Парады дэфектолага

Прынцыпы сямейнага выхавання дзіцяці з асаблівасцямі развіцця

развернуть

1.  Прынцып любові, цярпення і эмацыйнай прыхільнасці блізкіх да дзіцяці

2.  Прынцып поўнага безацэначнага прыняцця дзіцяці

3.  Прынцып ўважлівага слухання дзіцяці і ацэнкі яго стану

4.  Прынцып фарміравання ў дзіцяці пачуцця прыхільнасці, любові да блізкіх, павагі да старэйшых

5. Прынцып актыўнага ўдзелу бацькоў у працэсе выхавання і развіцця дзіцяці, карэкцыі яго парушэнняў і сацыяльнай адаптацыі

6. Прынцып фарміравання бацькамі ў дзіцяці навыкаў самаабслугоўвання, выканання пасільных хатніх абавязкаў

7.  Прынцып фарміравання нарматыўных паводзін

8.  Прынцып фарміравання гарманічнай асобы дзіцяці.

свернуть

Мадэліраванне адукацыйнага асяроддзя для вучняў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця

развернуть

Для забеспячэння якаснага адукацыйнага працэсу ў інтэграваных класах неабходна захаванне наступных педагагічных умоў:

- арыентаванасць на запыты навучэнцаў, бацькоў, педагогаў, спецыялістаў, ўзгодненасць дзейнасці розных суб'ектаў адукацыйнага працэсу;

- практыка-арыентаваная накіраванасць фарміравання асобы;

- індывідуалізаваць ўзровень складанасці змястоўнага і аперацыйных кампанентаў адукацыйнага працэсу (адаптацыя праграмных патрабаванняў да магчымасцяў і патрэбам канкрэтнага дзіцяці);

- комплекснае суправаджэнне развіцця дзіцяці з мэтай папярэджання ўзнікнення другасных псіхафізічных парушэнняў і асобасных адхіленняў, карэкцыі і кампенсацыі парушэнняў псіхафізічнага развіцця;

-  гнуткасць і варыятыўнасць выкарыстання метадаў навучання і форм арганізацыі дзяцей;

- недапушчальнасць фарсіравання, інтэнсіфікацыі развіцця дзіцяці ў адпаведнасці з адукацыйнымі стандартамі;

- стварэнне ўмоў для ўдзелу дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця ў розных відах дзіцячай дзейнасці сумесна з нармальна развіваючыміся аднагодкамі;

- планамерная работа па фарміраванні дзіцячага калектыву, згуртавання калектыву бацькоў, падтрыманню добразычлівых адносін у сістэме «дзіця - бацька - педагог»;

- забеспячэнне матывацыі дзейнасці, стварэнне для кожнага дзіцяці сітуацыі поспеху.

 

свернуть