Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце и турызме Клецкага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Галынкаўская сярэдняя школа Клецкага раёна»
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце и турызме Клецкага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Галынкаўская сярэдняя школа Клецкага раёна»
1. Прынцып любові, цярпення і эмацыйнай прыхільнасці блізкіх да дзіцяці
2. Прынцып поўнага безацэначнага прыняцця дзіцяці
3. Прынцып ўважлівага слухання дзіцяці і ацэнкі яго стану
4. Прынцып фарміравання ў дзіцяці пачуцця прыхільнасці, любові да блізкіх, павагі да старэйшых
5. Прынцып актыўнага ўдзелу бацькоў у працэсе выхавання і развіцця дзіцяці, карэкцыі яго парушэнняў і сацыяльнай адаптацыі
6. Прынцып фарміравання бацькамі ў дзіцяці навыкаў самаабслугоўвання, выканання пасільных хатніх абавязкаў
7. Прынцып фарміравання нарматыўных паводзін
8. Прынцып фарміравання гарманічнай асобы дзіцяці.
свернутьДля забеспячэння якаснага адукацыйнага працэсу ў інтэграваных класах неабходна захаванне наступных педагагічных умоў:
- арыентаванасць на запыты навучэнцаў, бацькоў, педагогаў, спецыялістаў, ўзгодненасць дзейнасці розных суб'ектаў адукацыйнага працэсу;
- практыка-арыентаваная накіраванасць фарміравання асобы;
- індывідуалізаваць ўзровень складанасці змястоўнага і аперацыйных кампанентаў адукацыйнага працэсу (адаптацыя праграмных патрабаванняў да магчымасцяў і патрэбам канкрэтнага дзіцяці);
- комплекснае суправаджэнне развіцця дзіцяці з мэтай папярэджання ўзнікнення другасных псіхафізічных парушэнняў і асобасных адхіленняў, карэкцыі і кампенсацыі парушэнняў псіхафізічнага развіцця;
- гнуткасць і варыятыўнасць выкарыстання метадаў навучання і форм арганізацыі дзяцей;
- недапушчальнасць фарсіравання, інтэнсіфікацыі развіцця дзіцяці ў адпаведнасці з адукацыйнымі стандартамі;
- стварэнне ўмоў для ўдзелу дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця ў розных відах дзіцячай дзейнасці сумесна з нармальна развіваючыміся аднагодкамі;
- планамерная работа па фарміраванні дзіцячага калектыву, згуртавання калектыву бацькоў, падтрыманню добразычлівых адносін у сістэме «дзіця - бацька - педагог»;
- забеспячэнне матывацыі дзейнасці, стварэнне для кожнага дзіцяці сітуацыі поспеху.